Abstract:
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів
трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в результаті впливу цифрових
технологій. У статті проведено аналіз статистичної інформації, яка була виокремлена з
наукометричної бази даних Scopus щодо наукових публікацій у сфері цифрового маркетингу.
Досліджено тенденції зміни кількості таких публікацій у 1990-2020 рр., виявлено центри
проведення досліджень у цій сфері. Також на основі результатів аналізу встановлено, що надалі
кількість досліджень цифрового маркетингу буде лише зростати, враховуючи значний
потенціал цього виду маркетингу для підвищення ефективності роботи підприємств та
забезпечення належного рівня їхньої конкурентоспроможності.