Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Комзол, Б. С.![]() |
|
dc.contributor.author | Ольховик, М. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-05-19T08:39:34Z | |
dc.date.available | 2023-05-19T08:39:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693 | |
dc.description | Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400. | uk_UA |
dc.description.abstract | Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями. Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку нових підходів до навчання мови та літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.title | Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |