ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сорока, А. В.
dc.contributor.author Світенок, М. І.
dc.date.accessioned 2023-05-25T11:17:23Z
dc.date.available 2023-05-25T11:17:23Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27737
dc.description Сорока, А. В. Значення особистісного іміджу у діяльності економіста / А. В. Сорока ; наук. керівник М. І. Світенок // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 461-463. uk_UA
dc.description.abstract Нині імідж фахівця, на жаль, розуміють досить вузько, тільки як характеристики зовнішнього вигляду. Та насправді особистісний імідж - це не стільки зовнішній образ, скільки думка, враження, що виникає у споживачів і можливих партнерів в момент професійних контактів і зберігається протягом довгого часу. Позитивний імідж сприяє покращенню й продовженню ділових контактів, негативний - навпаки. Ефективність створення позитивного іміджу економіста безпосередньо пов'язана з можливістю наявності або розвитку таких якостей особистості, як сумлінність і працьовитість, доброзичливість, відповідальність, моральна толерантність і висока комунікативна культура в професійній діяльності, які допоможуть фахівцеві не лише створити привабливий особистісний імідж, а й впевнено просуватися вверх кар’єрними сходами, на щабель професійної досконалості. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Значення особистісного іміджу у діяльності економіста uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу