dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Чийпеш, Н. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-01T11:36:50Z |
|
dc.date.available |
2023-06-01T11:36:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27786 |
|
dc.description |
Маркетингові комунікації : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності «075 Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Н. М. Чийпеш. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 18 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби лише тоді, коли вона підтримується відповідною комунікаційною програмою. Основною метою маркетингових комунікацій є інформаційна підтримка споживачів, можливість вибору пропонованих товарів і послуг.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування маркетингових комунікацій на підприємстві в умовах ринкової економіка.
Передумовою для вивчення дисципліни є успішне засвоєння таких дисциплін, як «Маркетинг», «Основи маркетингової діяльності». Дисципліна є обов’язковою компонентою освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Метою курсу є озброєння ЗВО знаннями з питань налагодження ефективних маркетингових комунікацій для ефективного просування продукції на ринку. Отримані знання та навички повинні допомагати майбутнім фахівцям приймати правильні управлінські рішення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові комунікації : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «075 Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |