IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Маркетингові комунікації : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «075 Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Чийпеш, Н. М.
dc.date.accessioned 2023-06-01T11:36:50Z
dc.date.available 2023-06-01T11:36:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27786
dc.description Маркетингові комунікації : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності «075 Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Н. М. Чийпеш. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 18 с. uk_UA
dc.description.abstract Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби лише тоді, коли вона підтримується відповідною комунікаційною програмою. Основною метою маркетингових комунікацій є інформаційна підтримка споживачів, можливість вибору пропонованих товарів і послуг. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування маркетингових комунікацій на підприємстві в умовах ринкової економіка. Передумовою для вивчення дисципліни є успішне засвоєння таких дисциплін, як «Маркетинг», «Основи маркетингової діяльності». Дисципліна є обов’язковою компонентою освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Метою курсу є озброєння ЗВО знаннями з питань налагодження ефективних маркетингових комунікацій для ефективного просування продукції на ринку. Отримані знання та навички повинні допомагати майбутнім фахівцям приймати правильні управлінські рішення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Маркетингові комунікації : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «075 Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record