Abstract:
Самостійна робота здобувачів вищої освіти за навчальною дисципліною «Управління якістю в маркетинговій діяльності» включає такі форми:
підготовка до практичних занять; опрацювання лекційного матеріалу; вивчення питань, що виносяться для самостійної роботи; виконання домашніх завдань; критичний огляд наукових публікацій за визначеною проблематикою; написання реферату або виконання завдання дослідницького аналітичного характеру і презентації результатів дослідження на задану тематику (в т. ч. виступ на конференції); виконання індивідуальної контрольної роботи.
Підготовка до практичних занять потребує: опрацювання та засвоєння лекційного матеріалу, а також рекомендованої навчальної літератури, з обов’язковим вивченням запропонованих ключових понять, підготовки відповідей на питання, які розглядатимуться на заняттях; перегляду списку питань для самоконтролю знань; виконання вправ, тестів, задач, запропонованих для самостійної роботи.
Завершується вивчення дисципліни «Управління якістю в маркетинговій діяльності» складанням іспиту, що передбачено навчальним планом підготовки магістрів.
Description:
Управління якістю в маркетинговій діяльності : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 74 с.