IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Медіапланування : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр»

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-07-26T11:32:52Z
dc.date.available 2023-07-26T11:32:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28615
dc.description Медіапланування : метод. вказ. до виконання контрол. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» / уклад. І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 24 с. uk_UA
dc.description.abstract Медіапланування – це процес розробки стратегії медіа-комунікацій для певної організації або бренду. Це означає вибір найбільш ефективних медійних каналів та інструментів для досягнення мети рекламної кампанії та належне розподілення бюджету між ними. Суть медіапланування полягає у розробці та впровадженні стратегії комунікації, що дозволяє досягти маркетингових цілей через медійні канали та інструменти. Медіапланування передбачає детальне вивчення цільової аудиторії та ринку, а також визначення потреб, інтересів та поведінки споживачів. Основна мета медіапланування полягає у вивченні потреб цільової аудиторії та визначенні оптимальних медійних каналів та інструментів для досягнення маркетингових цілей. Завдання медіапланування полягає у побудові стратегії комунікації, виборі медійних каналів, розподілі бюджету між ними та встановленні ефективних метрик оцінки результативності рекламної кампанії. Контрольна робота є формою самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Мета контрольної роботи – надати здобувачам вищої освіти допомогу в кращому засвоєнні курсу «Медіапланування», поглибленні теоретичних знань, набутих під час прослуховування лекцій і самостійної роботи, формуванні не- обхідних практичних навичок з медіапланування. Для виконання контрольної роботи рекомендується користуватися фаховою літературою, інформацією з періодичних видань, статистичними даними, а також самостійно підібраними офіційними інформаційними джерелами. При написанні контрольної роботи необхідно враховувати такі загальні вимоги: дотримання принципів академічної доброчесності; відповідність орфографічним та граматичним правилам; відповідність вимогам до оформлення текстової документації; послідовність та простота викладення матеріалу роботи; дотримання єдності та відповідності використовуваної термінології загальновизнаним у науковій літературі та встановленим стандартним вимогам. Виконання контрольної роботи дає можливість здобувачу вищої освіти навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні проблеми медіапланування і на підставі цього робити самостійні теоретичні й практичні висновки та рекомендації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Медіапланування : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record