Abstract:
Брендинг – це процес створення і розвитку унікальної
ідентичності бренду, яка робить його відмінним від конкурентів і привертає
увагу цільової аудиторії. Суть брендингу полягає у створенні і розвитку
ідентичності бренду та створює позитивні асоціації у свідомості споживачів. Це
означає, що брендинг має важливе значення для будь-якої компанії, яка бажає
залучати і утримувати своїх клієнтів.
Основні мета та завдання брендингу: створення унікальної ідентичності
бренду; розробка назви, логотипу, фірмового стилю, кольорової гами та інших
елементів, які роблять бренд відрізняється від конкурентів; позиціонування
бренду на ринку: визначення того, яким чином бренд сприймається
споживачами, які позитивні асоціації викликає та яку цінність він надає;
розвиток місії та цінностей компанії: визначення того, що компанія робить, як
вона це робить та які її цінності; створення довіри та лояльності споживачів:
виявлення потреб і бажань споживачів та забезпечення їх задоволення, а також
встановлення довгострокових відносин з клієнтами.
Контрольна робота є формою самостійної роботи здобувачів вищої
освіти. Мета контрольної роботи – надати здобувачам вищої освіти допомогу в
кращому засвоєнні курсу «Брендинг», поглибленні теоретичних знань, набутих
під час прослуховування лекцій і самостійної роботи, формуванні необхідних
практичних навичок з брендингу.
Для виконання контрольної роботи рекомендується користуватися
фаховою літературою, інформацією з періодичних видань, статистичними
даними, а також самостійно підібраними офіційними інформаційними
джерелами.
При написанні контрольної роботи необхідно враховувати такі загальні
вимоги: дотримання принципів академічної доброчесності; відповідність
орфографічним та граматичним правилам; відповідність вимогам до
оформлення текстової документації; послідовність та простота викладення
матеріалу роботи; дотримання єдності та відповідності використовуваної
термінології загальновизнаним у науковій літературі та встановленим
стандартним вимогам.
Виконання контрольної роботи дає можливість здобувачу вищої освіти
навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами,
реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні
проблеми брендингу і на підставі цього робити самостійні теоретичні й
практичні висновки та прогнози.