Короткий опис(реферат):
Маркетинг інновацій має важливе значення для розвитку бізнесу та
конкурентоспроможності компаній у сучасному світі. Він дозволяє створювати
та просувати нові продукти та послуги, виявляти нові можливості для розвитку
бізнесу, змінювати спосіб взаємодії зі споживачами та розвивати нові форми
взаємодії, що дозволяє компаніям забезпечувати стабільну та стійку позицію на
ринку, залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, а також збільшувати свої
5
прибутки та знижувати витрати завдяки використанню нових технологій та
інноваційних рішень.
Розрахункова робота є формою самостійної роботи здобувачів вищої
освіти. Мета розрахункової роботи – надати здобувачам вищої освіти допомогу
в кращому засвоєнні курсу «Маркетинг інновацій», поглибленні теоретичних
знань, набутих під час прослуховування лекцій і самостійної роботи,
формуванні необхідних практичних навичок з маркетингу інновацій.
Для виконання розрахункової роботи рекомендується користуватися
фаховою літературою, інформацією з періодичних видань, статистичними
даними, а також самостійно підібраними офіційними інформаційними
джерелами.
Суть розробки, основні результати:
Маркетинг інновацій : метод. вказ. до виконання розрах. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» / уклад.: І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 28 с.