IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинг інновацій : методичні вказівки до виконання розрахункової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-07-26T11:43:59Z
dc.date.available 2023-07-26T11:43:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28619
dc.description Маркетинг інновацій : метод. вказ. до виконання розрах. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» / уклад.: І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 28 с. uk_UA
dc.description.abstract Маркетинг інновацій має важливе значення для розвитку бізнесу та конкурентоспроможності компаній у сучасному світі. Він дозволяє створювати та просувати нові продукти та послуги, виявляти нові можливості для розвитку бізнесу, змінювати спосіб взаємодії зі споживачами та розвивати нові форми взаємодії, що дозволяє компаніям забезпечувати стабільну та стійку позицію на ринку, залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, а також збільшувати свої 5 прибутки та знижувати витрати завдяки використанню нових технологій та інноваційних рішень. Розрахункова робота є формою самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Мета розрахункової роботи – надати здобувачам вищої освіти допомогу в кращому засвоєнні курсу «Маркетинг інновацій», поглибленні теоретичних знань, набутих під час прослуховування лекцій і самостійної роботи, формуванні необхідних практичних навичок з маркетингу інновацій. Для виконання розрахункової роботи рекомендується користуватися фаховою літературою, інформацією з періодичних видань, статистичними даними, а також самостійно підібраними офіційними інформаційними джерелами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Маркетинг інновацій : методичні вказівки до виконання розрахункової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу