Abstract:
Курс «Стратегічне управління» спрямований на вивчення теоретичних та методичних засад, а також практичного інструментарію розробки, вибору та реалізації стратегії підприємства.
Мета курсу: ознайомлення здобувачів вищої освіти з теоретичними та практичними основами стратегічного управління; формування сучасного управлінського мислення, умінь і практичних навичок з аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища, вибору, розробки та реалізації стратегії підприємства.
Основні завдання курсу:
– зрозуміти концепції стратегічного управління, методи стратегічного управління, методики розробки стратегій розвитку підприємства, навчитись обґрунтовувати стратегічну місію та визначати цілі підприємства;
– оволодіти підходами до аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, методами визначення його конкурентоспроможності;
– ознайомитись з процесами прийняття необхідних управлінських рішень у складних і непередбачуваних умовах суспільного розвитку;
– ознайомитись зі структурою та процесом розробки стратегічних планів і програм як інструментами реалізації стратегій;
– оволодіти матричними методами розробки стратегій, навчитись будувати матриці, характеризувати ринкові позиції стратегічних бізнес-одиниць (СОБ), формулювати стратегії для кожної СОБ;
– зрозуміти організацію на підприємстві системи стратегічного управління для реалізації визначених цілей та стратегій, засоби ефективного використання інструментарію стратегічного управління;
– навчитись визначати основні напрями стратегічних змін і контролю за їх виконанням.
Description:
Стратегічне управління : конспект лекцій для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 164 с.