Короткий опис(реферат):
Дослідження ринку показують, що найефективнішими каналами збуту споживчих товарів у 2021-2022 роках стали соціальні мережі. Маркетинг у соціальних мережах – новий рекламний інструмент, який з кожним роком завойовує все більшу аудиторію. Кожен день SMM активно вдосконалюється та заповнює Інтернет через продажі за допомогою своїх інструментів.
Суть розробки, основні результати:
Попова, І. В. SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах / І. В. Попова, К. Т. Артеменко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 235-237.