ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, І. В.
dc.contributor.author Артеменко, К. Т.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T11:12:21Z
dc.date.available 2023-09-14T11:12:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28817
dc.description Попова, І. В. SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах / І. В. Попова, К. Т. Артеменко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 235-237. uk_UA
dc.description.abstract Дослідження ринку показують, що найефективнішими каналами збуту споживчих товарів у 2021-2022 роках стали соціальні мережі. Маркетинг у соціальних мережах – новий рекламний інструмент, який з кожним роком завойовує все більшу аудиторію. Кожен день SMM активно вдосконалюється та заповнює Інтернет через продажі за допомогою своїх інструментів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу