dc.contributor.author |
Попова, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Артеменко, К. Т.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-14T11:12:21Z |
|
dc.date.available |
2023-09-14T11:12:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28817 |
|
dc.description |
Попова, І. В. SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах / І. В. Попова, К. Т. Артеменко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 235-237. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження ринку показують, що найефективнішими каналами збуту споживчих товарів у 2021-2022 роках стали соціальні мережі. Маркетинг у соціальних мережах – новий рекламний інструмент, який з кожним роком завойовує все більшу аудиторію. Кожен день SMM активно вдосконалюється та заповнює Інтернет через продажі за допомогою своїх інструментів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |