Короткий опис(реферат):
Реклама в Інтернеті в сучасну інформаційну еру набирає шалених обертів
розповсюдження, популярності та дієвості, так як доступ до комп’ютерної мережі є чи не
в кожному будинку, в той час як радіо зі сприйняттям інформації лише на слух
залишається актуальним серед покоління Х, а телебачення більш популярне серед наших
батьків (Y), які в той же час освоюють всесвітню павутину. Важелі управління світом
переходять до рук Internet Generation, дітей двохтисячних та, частково, дев’яностих, тож і
розглянути варто медійну рекламу.
Суть розробки, основні результати:
Стеченко, А. О. Медійна реклама як революційний інструмент впливу / А. О. Стеченко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : тези XII Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 травня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 549-550.