dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-10-06T11:49:59Z |
|
dc.date.available |
2023-10-06T11:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28871 |
|
dc.description |
Товарна інноваційна політика : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів вищ. освіти друг. (магістер.) рівня освіт.-проф. програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 27 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою навчальної дисципліни ««Товарно-інноваційна політика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно основних положень, методів та механізмів формування товарної інноваційної політики підприємств та формування знань і навичок стосовно обґрунтування маркетингових рішень в процесі стратегічного планування інноваційного процесу для створення комерційно вигідних нових товарів.
Завдання курсу «Товарна інноваційна політика» спрямовані на поглиблення теоретичної та аналітичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завдання дисципліни полягає в тому, щоб розкрити: наукові засади маркетингу продуктових інновацій; методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; способи використання сучасних методів, прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обгрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Товарна інноваційна політика : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |