Abstract:
В роботі досліджено ринок автомобілебудівних корпорацій, виявлено домінуючі стратегії, котрі спрямовані на інноваційні підходи до розвитку. Дані дослідження вказують, що протягом аналізованого періоду корпорації прагнуть застосувати економічно-ефективні стратегічні рішення, що у свою чергу дозволяє їм стабільно утримувати першість на ринку.
Description:
Огородник, С. О. Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій / С. О. Огородник ; наук. керівник Н. Т. Шадура-Никипорець // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 53-55.