Abstract:
У дипломній роботі надані результати дослідження сучасних тенденцій розвитку айдентики, її вплив на бізнес, взаємозв’язок з маркетингом та влив на споживчу поведінку. У роботі використовуються методи аналізу, дизайну, тестування та спостереження, щоб забезпечити системний та комплексний підхід до розробки айдентики. Очікується, що розроблений фірмовий стиль та айдентика підсилить впізнаваність молодіжного центру, забезпечить єдність в сприйнятті бренду та підтримає ефективну взаємодію з цільовою аудиторією. Робота акцентує на важливості айдентичного визначення молодіжного центру серед інших установ. Створено фірмовий стиль та розроблено дизайн сайту для Чернігівського обласного молодіжного центру для успішної комунікації та просування організації.
Description:
Корзан, А. В. Розробка фірмового стилю та айдентики Чернігівського обласного молодіжного центру : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн" / А. В. Корзан ; керівник роботи О. М. Посьмашна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2023. – 75 с.