Abstract:
У кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретико-методичних та прикладних засад особливостей маркетингу IT-продуктів.
У першому розділі визначено сутність стартапу та продуктового IT; розглянуто особливості поведінки користувачів IT-продуктів; обґрунтовано актуальність та новизна ідеї стартап-проєкту «ENFILM».
Другий розділ містить тенденцій ринку мобільних застосунків та вибір цільового ринку стартап-проєкту «ENFILM»; аналіз конкурентного середовища стартап-проєкту «ENFILM»; дослідження клієнтів стартап-проєкту «ENFILM».
До третього розділу увійшли пропозиції щодо маркетингового забеспечення стартап-проєкту та аналізу ефективності запропонованих заходів.
У процесі виконання роботи розроблено практичні рекомендації щодо маркетингового забезпечення стартап-проєкту «ENFILM»
Description:
Бойко, В. О. Особливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Б. О. Бойко ; керівник роботи А. В. Вербицька ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 87 с.