Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг».
Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз».
Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження.
В першому розділі досліджено теоретичні основи процесу надання послуг, охарактеризована система чинників сервісного обслуговування споживачів, визначено показники та стандарти обслуговування споживачів.
В другому розділі проведена оцінка рівня обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та проаналізовано стан якості надання послуг та обслуговування споживачів підприємства, досліджено чинники, які впливають на якість обслуговування ТОВ «Чернігівторг».
В третьому розділі досліджено зарубіжний досвід підвищення якості обслуговування споживачів, розроблено план оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та надано прогноз ефективності запропонованих заходів.
Description:
Рябоволенко, В. М. Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. М. Рябоволенко ; керівник роботи С. І. Пономаренко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 106 с.