IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ за темою "digital marketing"

ISSN 2415-363X

Перегляд НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ за темою "digital marketing"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Повна, С. В. (Prague, 2022)
    Background: Significant and continuous growth of the digital economy and e-commerce is a global trend, which is appeared due to the increasing convenience of using information technologies in the everyday life. Usage of ...
  • Повна, С. В.; Олифіренко, Ю. І. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
    У статті досліджено, що сучасною світовою тенденцією є активний розвиток електронної торгівлі, за останні п’ять років темпи приросту світових роздрібних продажів коливаються у межах 12-29 %, але при цьому національні ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Олифіренко, Ю. І.; Повна, С. В.; Біланенко, О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022)
    У статті розглянуто основні засади сучасного розвитку цифрового маркетингу й логістики при управлінні підприємством. Сформовано особливості розвитку маркетингових технологій та логістики в Індустрії 4.0. Обґрунтовано ...