dc.contributor.author |
Острянко, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-23T13:59:59Z |
|
dc.date.available |
2015-09-23T13:59:59Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5269 |
|
dc.description |
Острянко, Т. С. Аналіз результатів дослідження ефективності організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 183-189. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті представлено результати експериментального дослідження та охарактеризовано показники, що визначають ефективність організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. З’ясовано зміни у системі роботи шкільного соціального педагога в результаті запровадження системно-орієнтованої моделі діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНПУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія: Педагогічні науки;Вип. 115 |
|
dc.subject |
соціальний педагог |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
загальноосвітній навчальний заклад |
en_US |
dc.subject |
експериментальне дослідження |
en_US |
dc.subject |
системно-орієнтована модель |
en_US |
dc.title |
Аналіз результатів дослідження ефективності організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |