Abstract:
У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до
організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому
навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано
авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального
педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності.
Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціаль-ного педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схаракте-ризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління.
Description:
Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі : теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. – 2015. - № 1 (9). - С. 166–177.