Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шестаковська, Т. Л. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-28T10:15:42Z | |
dc.date.available | 2015-09-28T10:15:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5476 | |
dc.description | Шестаковська, Т. Л. Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти / Т. Л. Шестаковська // Інвестиції : практика та досвід. – 2013. – № 10. – С. 104-108. | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглянуто особливості формування методичних підходів до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти. Обґрунтовані критерії, принципи та цілі процесу оцінки. Розроблено етапи та запропонована система показників розвитку загальної середньої освіти. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Інвестиції : практика та досвід;№ 10 | |
dc.subject | загальна середня освіта | en_US |
dc.subject | система освіти | en_US |
dc.subject | розвиток освіти | en_US |
dc.subject | критерії розвитку | en_US |
dc.subject | показники розвитку | en_US |
dc.subject | оцінка розвитку | en_US |
dc.subject | методичний підхід | en_US |
dc.title | Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |