IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шестаковська, Т. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-28T10:15:42Z
dc.date.available 2015-09-28T10:15:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5476
dc.description Шестаковська, Т. Л. Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти / Т. Л. Шестаковська // Інвестиції : практика та досвід. – 2013. – № 10. – С. 104-108. en_US
dc.description.abstract В статті розглянуто особливості формування методичних підходів до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти. Обґрунтовані критерії, принципи та цілі процесу оцінки. Розроблено етапи та запропонована система показників розвитку загальної середньої освіти. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Інвестиції : практика та досвід;№ 10
dc.subject загальна середня освіта en_US
dc.subject система освіти en_US
dc.subject розвиток освіти en_US
dc.subject критерії розвитку en_US
dc.subject показники розвитку en_US
dc.subject оцінка розвитку en_US
dc.subject методичний підхід en_US
dc.title Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу