ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, П. І
dc.contributor.author Заїка, В. Ю.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.contributor.author Череднікова, О. О.
dc.date.accessioned 2015-11-20T10:08:21Z
dc.date.available 2015-11-20T10:08:21Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7877
dc.description Мельник, П. І. Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері / П. І. Мельник, В. Ю. Заїка, І. В. Лисенко, О. О. Череднікова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2012. – № 1 (56). - С. 124–131. en_US
dc.description.abstract Досліджені роль, значення і особливості маркетингової діяльності при оновленні основних фондів підприємств, подано пропозиції щодо конкретизації цієї діяльності в умовах інноваційного розвитку виробництва на основі харчопромислового кластера en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 1 (56)
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject основні фонди en_US
dc.subject харчопромисловий кластер en_US
dc.subject споживчий ринок en_US
dc.subject сегментація ринку en_US
dc.title Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу