IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Browsing Ільчук Валерій Петрович by Subject "бренд"

ISSN 2415-363X

Browsing Ільчук Валерій Петрович by Subject "бренд"

Sort by: Order: Results:

  • Ільчук, В. П.; Пазюк, В. Л. (Чернігів: ЧНТУ, 2015)
    Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.
  • Ільчук, В. П.; Пазюк, В. Л. (Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет, 2016)
    Показана важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.