ISSN 2415-363X

Перегляд Ільчук Валерій Петрович за темою "бренд"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Ільчук, В. П.; Пазюк, В. Л. (Чернігів: ЧНТУ, 2015)
    Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.
  • Ільчук, В. П.; Пазюк, В. Л. (Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет, 2016)
    Показана важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.