IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, І. В.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2016-02-23T11:13:15Z
dc.date.available 2016-02-23T11:13:15Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9236
dc.description Сидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко / Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 46. - С. 296-304. en_US
dc.description.abstract Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки;№ 46
dc.title Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу