Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121
Назва: Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency
Інші назви: Використання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесу
Использование маркетинговых технологий как нематериальных активов в контексте обеспечения результативности бизнеса
Автори: Зайцева, О. І.
Нечаєв, С. В.
Ключові слова: мarketing technologies
interdisciplinary methodology
intangible assets
the efficiency of business
маркетингові технології
міждисциплінарна методологія
нематеріальні активи
результативність бізнесу
маркетинговые технологии
междисциплинарная методология
нематериальные активы
результативность бизнеса
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): The research in the article is about the evolution of branding by type of economy and use of interdisciplinary methodology, active management technologies of marketing and consumer behavior are defined, and the trends they use in the context of business performance are suggested.
Опис: Zaitseva, О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 329-334.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №4 (8) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
329-334.pdfстаття312,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.