Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18329
Назва: Маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» заочної форми навчання
Автори: Ільчук, В. П.
Шпомер, Т. О.
Штирхун, Х. І.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Дані методичні вказівки до виконання курсової роботи спрямовані на допомогу студентам оволодіти знаннями з курсу «Маркетинг» і закріпити їх на практичних прикладах, творчо переосмислити зарубіжний досвід маркетингової діяльності, звернути увагу на ті проблеми, розв’язання яких дозволить підприємствам забезпечити конкурентоспроможність своїх товарів та послуг, підвищити життєспроможність підприємства в жорстких конкурентних умовах функціонування.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освіт.-кваліф. рівня «бакалавр» заоч. форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Т. О. Шпомер, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 50 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18329
Розташовується у зібраннях:Шпомер Т. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг_методичні вказівки до виконання курсової роботи.pdf3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.