Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 40.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методиМоскаленко, В. А.; Летошко, К. А.
2020Маркетингові інновації в наукоємних галузях економікиМоскаленко, В. А.
2018Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингуМоскаленко, В. А.
2021Управління бізнесом та бізнес-проектами : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти галузі знань «Управління та адміністрування» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.; Москаленко, А. М.
2017Концепція інноваційного маркетингуМоскаленко, В. А.
2017Управління витратами сільськогосподарських підприємствМоскаленко, В. А.
2-кві-2015Методичні та практичні аспекти калькуляції собівартості сільськогосподарської продукціїМоскаленко, В. А.
2016Системний маркетинг: сучасні аспектиПінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.
2020Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2020Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.