Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Роль реклами у формуванні винного брендаІльчук, В. П.; Пазюк, В. Л.
2016Основні тенденції та перспективи розвитку світового, європейського та українського ринку ІРОІльчук, В. П.; Гавриленко, Н. І.; Садчикова, І. В.
2015Шляхи нарощування виробничого потенціалу транспортних підприємствІльчук, В. П.; Хоменко, І. О.
2015Організаційно-економічні засади реформування міського пасажирського транспортуІльчук, В. П.; Базилюк, А. В.; Хоменко, І. О.
2016Кластеризація у формуванні виробничого потенціалу підприємств реального сектору економікиІльчук, В. П.; Хоменко, І. О.
2015Шляхи нарощування виробничого потенціалу транспортних підприємствІльчук, В. П.; Хоменко, І. О.
2017Інноваційно-інвестиційна діяльність промислових підприємств УкраїниІльчук, В. П.; Деркач, А. О.; Пчельнікова, К. А.
2018Формування та розвиток медичного страхування в Україні та світіІльчук, В. П.; Гарбуз, Т. В.
2020Теоретичні засади формування креативних індустрій у розвитку реального сектору національної економікиІльчук, В. П.; Садчикова, І. В.
2020Проблеми моделювання інноваційно-інвестиційних систем відновлювальної сфери економікиІльчук, В. П.; Шпомер, Т. О.