Короткий опис(реферат):
У сучасному урбанізованому світі роль міст у житті людства важко переоцінити, усі основні події життя суспільства, так чи інакше, відбуваються саме у містах. Причому міста стають не просто місцем проживання і діяльності людей, а повноправними учасниками подій як на рівні країни, так і всього світу.
В умовах загострення конкуренції природні умови й вигідне географічне положення вже не є основними факторами привабливості території. У боротьбі за присутність міжнародних компаній, висококваліфікованих працівників і туристів країни, регіони і міста ведуть активну діяльність із зміцнення позицій у напрямку так званих м’яких (якісних) факторів.
У зв’язку з цим стратегії економічного розвитку багатьох європейських міст наприкінці XX століття все частіше стали базуватися на маркетингових засадах. Стало популярним таке поняття, як «бренд міста» та «імідж міста», головною метою яких є підвищення його конкурентоспроможності.
Багато дослідників пропонують розглядати місто як геотовар, який має певну цінність для його «споживачів», різних суб’єктів соціально-економічних взаємодій. Унаслідок цього постає проблема формування позитивного іміджу міста в уявленні різних груп споживачів його послуг. Для здійснення самоконтролю студентами, а також для контролю їх знань з боку викладачів запропоновано відповісти на контрольні запитання практичних завдань.
Суть розробки, основні результати:
Управління іміджем та брендинг територій : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчання / уклад. : І. М. Олійченко, М. Ю. Дітковська. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 106 с.