Короткий опис(реферат):
Маркетинговий менеджмент охоплює весь процес управління маркетинговою діяльністю: аналіз ринкових можливостей, відбір цільових ринків, позиціонування товару на ринку, розробка маркетингової стратегії фірми, комплексу маркетингу, програм маркетингу, контроль реалізація маркетингових програм. Управління маркетингом важливе для бізнесу, оскільки воно допомагає компанії визначити найбільш перспективні сегменти ринку, а також розробити та впровадити ефективні маркетингові стратегії.
«Маркетинговий менеджмент» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра.
Курс «Маркетинговий менеджмент» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта.
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Суть розробки, основні результати:
Маркетинговий менеджмент : метод. вказ. до практич. занять для здобувачів друг. (магістерс.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 43 с.