Короткий опис(реферат):
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного впливу реклами. Саме увага зароджує такі процеси, як сприйняття покупцем рекламної інформації і переробки її у свідомості.
Суть розробки, основні результати:
Салай, І. В. Реклама як засіб впливу на свідомість споживачів / І. В. Салай ; наук. кер. Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 236-238.