IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Концептуальні засади ідентифікації типів нетрадиційних банківських послуг

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жаворонок, А. В.
dc.date.accessioned 2018-03-08T16:51:38Z
dc.date.available 2018-03-08T16:51:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15938
dc.description Жаворонок, А. В. Концептуальні засади ідентифікації типів нетрадиційних банківських послуг / А. В. Жаворонок // Фінансові дослідження. – 2017. – № 1 (2). – С. 164-173. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено різні підходи до класифікації банківських послуг та визначено, що найпоширенішим з підходів до класифікації банківських послуг є їх поділ на традиційні та нетрадиційні. Виокремлено причини виникнення та подальшого розвитку нетрадиційних банківських послуг. У процесі реалізації аналізу існуючих наукових підходів до визначення типів нетрадиційних банківських послуг та їх систематизації визначено, що до нетрадиційних банківських послуг слід відносити: лізинг; факторинг; трастові послуги; гарантії та поручительства; дистанційне обслуговування; консультаційні послуги; інформаційні послуги. Визначено сутність кожної з них, роль у функціонуванні банківських установ та обґрунтовано, що перевагами їх використання є зменшення часу обслуговування клієнтів, можливість клієнтів управляти своїми операціями, полегшення роботи працівників комерційного банку, розширення кола клієнтів, підвищення дохідності, забезпечення переваг над конкурентами та інші. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1 (2)
dc.subject послуга en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject банківська операція en_US
dc.subject банківська послуга en_US
dc.subject нетрадиційна банківська послуга en_US
dc.subject факторинг en_US
dc.subject лізинг en_US
dc.subject трастові послуги en_US
dc.subject гарантії та поручительства en_US
dc.subject дистанційне обслуговування en_US
dc.subject консультаційні послуги en_US
dc.subject інформаційні послуги en_US
dc.subject услуга en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject банковская операция en_US
dc.subject банковская услуга en_US
dc.subject нетрадиционная банковская услуга en_US
dc.subject факторинг en_US
dc.subject лизинг en_US
dc.subject трастовые услуги en_US
dc.subject гарантии и поручительства en_US
dc.subject дистанционное обслуживание en_US
dc.subject консультационные услуги en_US
dc.subject информационные услуги en_US
dc.title Концептуальні засади ідентифікації типів нетрадиційних банківських послуг en_US
dc.title.alternative Концептуальные положения идентификации типов нетрадиционных банковских услуг en_US
dc.title.alternative Systematization of types of non-traditional banking services and defining their role in the functioning of banking institutions en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье исследованы различные подходы к классификации банковских услуг определено, что самым распространенным из подходов к классификации банковских услуг является их разделение на традиционные и нетрадиционные. Выделены причины возникновения и дальнейшего развития нетрадиционных банковских услуг. В процессе реализации анализа существующих научных подходов к определению типов нетрадиционных банковских услуг и их систематизации определено, что до нетрадиционных банковских услуг следует относить: лизинг; факторинг; трастовые услуги; гарантии и поручительства; дистанционное обслуживание; консультационные услуги; информационные услуги. Определена суть каждой из них, роль в функционировании банковских учреждений и обосновано, что преимуществами их использования является уменьшение времени обслуживания клиентов, возможность клиентов управлять своими операциями, облегчение работы работников коммерческого банка, расширение круга клиентов, повышение доходности, обеспечение преимуществ над конкурентами и другие. en_US
dc.description.abstractalt2 In the article examines different approaches to the classification of banking services, and it is determined that the most common approach to the classification of banking services is their division into traditional and non-traditional ones. The reasons for the emergence and further development of non-traditional banking services are highlighted. In the process of implementing the analysis of existing scientific approaches to the definition of types of non-traditional banking services and their systematization, it is determined that non-traditional banking services should include: leasing; factoring; trust services; warranties and sureties; remote service; consulting services; informational services. The essence of each of them, the role in the functioning of banking institutions is determined, and it is substantiated that the advantages of using it are reducing the time of customer service, the ability of clients to manage their operations, facilitating the work of commercial bank employees, expanding the range of clients, increasing profitability, providing advantages over competitors, and others. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу