Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а не на врахування екологічних потреб, розвиток та просування екологічних товарів. Різні українські підприємства та організації використовують екологічний маркетинг для просування власних брендів, але водночас спостерігається певне зловживання термінами «еко», «біо», «органік» і т. д., що негативно позначається на концепції екологічного маркетингу у цілому. Впровадження концепції екологічного маркетингу дасть ожливість підприємствам сформувати попит на екологічно чисті товари для орієнтації товарів і послуг підприємства на задоволення екологічних потреб споживачів і водночас забезпечити екологічний розвиток
Суть розробки, основні результати:
Рябова, Т. А. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. – 2019. - № 3 (108). - С. 155-159. - Режим доступу : http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf