Короткий опис(реферат):
В статті розглянуто специфіку використання групових методів
навчання іноземної мови професійного спрямування, зокрема розвитку
навичок аудіювання. Досліджено ефективність використання
кооперативного методу у реалізації питання особистісно-орієнтованого
навчання в групах. Доведено, що головною метою кооперативного
навчання є активізація знань студентів в процесі активної комунікації та
спільного вирішення завдань та проблемних ситуацій. Виокремлено
етапи реалізації технології кооперативного навчання, проаналізовано
методи, які викладач вибирає в залежності від теми, мети заняття, рівня
мовної підготовки студентів, їхнього фаху. Розглянуто диктант як засіб
реалізації кооперативного методу для розвитку вмінь аудіювання.
Наведені приклади заняття з використанням цього виду роботи для
студентів спеціальності агрономія. Надано рекомендації щодо
використання кооперативного методу навчання на заняттях іноземної
мови професійного спрямування та намічені питання для подальших
наукових розвідок
Суть розробки, основні результати:
Бараненкова, Н. А. Кооперативні методи розвитку вмінь аудіювання на заняттях іноземної мови професійного спрямування / Н. А. Бараненкова, Н. М. Лашук, Ю. В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 314-321.