Abstract:
В статті розглянуто специфіку використання групових методів
навчання іноземної мови професійного спрямування, зокрема розвитку
навичок аудіювання. Досліджено ефективність використання
кооперативного методу у реалізації питання особистісно-орієнтованого
навчання в групах. Доведено, що головною метою кооперативного
навчання є активізація знань студентів в процесі активної комунікації та
спільного вирішення завдань та проблемних ситуацій. Виокремлено
етапи реалізації технології кооперативного навчання, проаналізовано
методи, які викладач вибирає в залежності від теми, мети заняття, рівня
мовної підготовки студентів, їхнього фаху. Розглянуто диктант як засіб
реалізації кооперативного методу для розвитку вмінь аудіювання.
Наведені приклади заняття з використанням цього виду роботи для
студентів спеціальності агрономія. Надано рекомендації щодо
використання кооперативного методу навчання на заняттях іноземної
мови професійного спрямування та намічені питання для подальших
наукових розвідок
Description:
Бараненкова, Н. А. Кооперативні методи розвитку вмінь аудіювання на заняттях іноземної мови професійного спрямування / Н. А. Бараненкова, Н. М. Лашук, Ю. В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 314-321.