IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства за автором "ff6eeae6-1514-4b37-a4b2-69d47ac0b8bb"

ISSN 2415-363X

Перегляд Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства за автором "ff6eeae6-1514-4b37-a4b2-69d47ac0b8bb"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Мурай, А. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг ...
  • Шаповал, М. С.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Пандемія значно вплинула на вантажні перевезення і логістику, тому що кордони були закриті, попит впав і виробництво зупинилося. Однак порти і термінали залишились привабливими об'єктами для інвестування - особливо в період ...
  • Бойко, В. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Як висновок можна сказати те, що в Україні швидко розвивається використання різних видів аутсорсингу, його використання істотно підвищує конкурентні переваги підприємства за рахунок використання новітніх технологій та ...
  • Васюта, Я. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках ...
  • Матусевич, Е. Р.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.