Abstract:
Метою вивчення курсу є формування знань щодо управління послугами і сервісом, стандартами та управління якістю, набуття здобувачем вищої освіти практичних вмінь з управління та економічного аналізу, здатності до абстрактного мислення, аналізу, синтезу, проведення досліджень на відповідному рівні, аналізу результатів діяльності організацій сервісу, зіставлення факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
Description:
Менеджмент сервісу : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти освіт. ступеня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» всіх форм навчання / уклад. Г. В. Старченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 82 с.