IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горна, В. А.
dc.contributor.author Філіпович, В. М.
dc.date.accessioned 2021-12-15T13:15:41Z
dc.date.available 2021-12-15T13:15:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689
dc.description Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21. en_US
dc.description.abstract Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях. Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject дитина en_US
dc.subject комунікативність en_US
dc.title Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу