dc.contributor.author |
Дмитрук, Р. О.
|
|
dc.contributor.author |
Киселиця, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-05-17T12:25:23Z |
|
dc.date.available |
2023-05-17T12:25:23Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27685 |
|
dc.description |
Дмитрук, Р. Ю. Соціально-урбаністична складова сучасного громадського
транспортування / Р. О. Дмитрук ; наук. керівник С. В. Киселиця // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 382-384. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
С того часу, як пройшла індустріалізація в світі та з’явилися перші двигуни спочатку парові, а потім й двигуни внутрішнього згорання. Зразу за цим й з’явився перший транспорт, замінив коней та кінні повозки.
Такий розвиток технологій та популяризація приватного транспорту, у середині 20 століття в Детройті, США, призвів до здешевлення автомобілів. Що спричинило масштабну автомобілізацію. Траси, які будували через центр міста за законом про допомогу в будуванні доріг. були розраховані на рух великої кількості машин, але жодним чином не для людей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-урбаністична складова сучасного громадського транспортування |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |