dc.contributor.author |
Комзол, Б. С.
|
|
dc.contributor.author |
Ольховик, М. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-05-19T08:39:34Z |
|
dc.date.available |
2023-05-19T08:39:34Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693 |
|
dc.description |
Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній
методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями.
Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію
отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче
утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку
нових підходів до навчання мови та літератури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |