Короткий опис(реферат):
Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями.
Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію
отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче
утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку
нових підходів до навчання мови та літератури.
Суть розробки, основні результати:
Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній
методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400.