IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комзол, Б. С.
dc.contributor.author Ольховик, М. В.
dc.date.accessioned 2023-05-19T08:39:34Z
dc.date.available 2023-05-19T08:39:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693
dc.description Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400. uk_UA
dc.description.abstract Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями. Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку нових підходів до навчання мови та літератури. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу