Abstract:
Креатив у рекламі є процесом творчої діяльності, який використовує інноваційні ідеї, методи та форми для підтримки товарів та брендів. Його головна перевага полягає в тому, що така реклама краще залишається в пам'яті, успішно співвідноситься з конкретним брендом, ефективно привертає та утримує увагу цільової аудиторії.
«Рекламний креатив» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг»
4
другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра.
Курс «Рекламний креатив» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосування креативу в рекламі та у сфері маркетингових комунікації.
Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний креатив» є ознайомлення ЗВО з основами застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній.
Description:
Рекламний креатив : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 39 с.