Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена використанню маркетингових інструментів для підтримки лояльності споживачів транспортних послуг.
У першому розділі розглянуто сутність процесу формування лояльності, розробки програм та особливості використання маркетингових інструментів для підтримки лояльності.
Другий розділ присвячений аналізу діяльності ПП «Адва-Люкс», підходам до формування діяльності в сфері транспортних послуг, визначені особливості цільового ринку служби таксі.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано напрями вдосконалення маркетингового інструментарію для формування лояльності та запропоновані показники оцінки ефективності програм лояльності.
Суть розробки, основні результати:
Майдан, Ю. М. Використання маркетингових інструментів підтримки лояльності споживачів транспортних послуг (на матеріалах ПП «Адва-Люкс») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Ю. М. Майдан ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 78 с.