Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовищаЖидок, В. В.
2016Маркетинговый подход к формированию инновационной системы управления высшим учебным заведениемЖидок, В. В.; Побережная, Т. М.
2016Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємстваМехед, І. Л.; Жидок, В. В.
2016Проблеми в процесі інтеграції та соціальної адаптації вимушених переселенців в УкраїніЖидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.
2016Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажівСергієнко, І. Ф.; Жидок, В. В.
2016Перспективи розвитку брендингу в УкраїніМергієва, Н. А.; Жидок, В. В.
2016Особливості використання вірусного маркетингуЛетошко, К. А.; Жидок, В. В.
2016До питання розвитку маркетингу в енергетиціРогова, Д. Г.; Жидок, В. В.
2016Товарна інноваційна політика. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Пінчук, А. О.; Хоменко, І. О.
2016Formation of the quality man-agement system of higher education institutions in a competitive conditions at educational market in UkraineЖидок, В. В.; Пшенична, Т. М.