Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методиМоскаленко, В. А.; Летошко, К. А.
2020Маркетингові інновації в наукоємних галузях економікиМоскаленко, В. А.
2016Особливості методики калькуляції собівартості в різних галузях народного господарстваМоскаленко, В. А.
2014Особливості калькулювання послуг та оподаткування в готельному бізнесіМоскаленко, В. А.
2013Впровадження управлінського обліку в підприємствах агропромислового комплексу УкраїниМоскаленко, В. А.
2017Особливості організації маркетингу в наукоємних галузяхМоскаленко, В. А.
2013Практика застосування системи обліку „Стандарт-Кост” у різних сферах національного господарстваМоскаленко, В. А.
2019Інструменти просування банківських послугМоскаленко, В. А.
2018Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробокМоскаленко, В. А.
2018Управління витратами в підприємствах агропромислового комплексуМоскаленко, В. А.