Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.
dc.contributor.authorРябова, Т. А.
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.
dc.contributor.authorІльчук, В. П.
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.
dc.contributor.authorРябов, І. Б.
dc.contributor.author
dc.date.accessioned2024-07-02T11:20:05Z
dc.date.available2024-07-02T11:20:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/30350
dc.descriptionМаркетинг : навч. посіб. для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» / за ред. А. В. Вербицької, С. О. Полковниченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. – 276 с.uk_UA
dc.description.abstractУ навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття «маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», охарактеризовано їх структуру, систематизовано методи та інструменти маркетингових досліджень. Значну увагу приділено комплексу маркетингу: товарній, ціновій, розподільчій та комунікаційній політикам. Розглянуто основи В2В маркетингу та Інтернет-маркетингу. Кожна тема завершується переліком питань для самоперевірки знань, тестовими завданнями та списком використаних джерел. Навчальний посібник призначений для підготовки до атестаційного іспиту здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», а також може бути корисним для підготовки до складання єдиного фахового вступного випробування для вступу в магістратуру з галузі знань 07 "Управління та адміністрування"uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleМаркетинг : навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Рябов І. Б.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Москаленко В. А.: навчально-методичні видання
Ільчук Валерій Петрович
Лисенко І. В.: навчально-методичні видання
Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг_посібник_2024_.pdfнавчальний посібник3,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.